Monday, October 11, 2010

BIZ BUAT KAK CABAI BUZY...





ASSALAMUALAIKUM...

SALAM SEJAHTERA SEMUANYA. BETAPA KAK CABAI SANGAT MERINDUI UNTUK BERADA DI TERATAK KAK CABAI NI.... NAK DUDUK LAMA-LAMA KAT SINI.... TAPI, apa kan daya, biz buat kak cabai buzyyyy....... masa selalu saja suntuk. Sedar sedar dah malam, alaahaiii... dah lama tak singgah rumah cik min, padin, orang kampung, cik aida comei, city biru, kak imun, zulkbo, mak, remedy,kak ngah, sakira, sakura, ester,meran, dan banyak lagiiiii.... Ye la, kak cabai tak p beraya pun ke rumah hang pa nooo.... la.... tak daannn... huhuhu....

La ni kak cabai sibuk dengan biz cadar dan quilt. Semua tu kalau nak tengok pi la kedai sis cabai... lepas tu pi ke fb sis cabai..... oooooiiii.... seronok berniaga ni... sabit tu jarang balik mai ke teratak kak cabai ni... dok berdagang.

Walau bagaimana pun sekali sekala kak cabai kena balik juga ke teratak ni.... maklumlah dah lama tak jengok, banyak la pulak habuk la, sawang la, apa la semua tu nak kena bersihkan...

Tak pa, lain kali bila kak cabai ada masa, Insya-Allah kak cabai nak cerita panjang-panjang.... ada banyak cerita ni... untuk tatapan anda semua yang sudi singgah ke teratak kak cabai sila la tengok barang meniaga kak cabai ni.... nak lebih banyak pi ke fb sis cabai.... ok, daaa......

5 comments:

zulkbo said...

salam..
amboi comeinya gebaq tu..
berapa duit Kak Cabai oiii?
Tak lama jadi orang kaya la nih?he he..moga sihat selalu seisi keluarga Kak Cabai...

kak cabai said...

kak cabai sentiasa sihat. gebaq tu semuanya harga mampu beli.... bab nak jadi kaya ni, tak tau la nak kata, rezeki Allah Taala yang bagi. Apa yang ada bersyukur...

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blog;)
slmt berkenalan,
blog apisv2

padin said...

takpe kak cabai, utamakan mana yang utama dulu hehee, tu semua rezeki tu jangan di tolak plak heee

Deru Ombak said...

Salam Kak Cabai,,

Salam Kenal, dah follow, mind visit me and follow bebila free ye.. Mekaseh..