Tuesday, April 13, 2010

KAK CABAI DAPAT RAMAI KAWAN

ASSALAMUALAIKUM, setelah sekian lama kak cabai menjadi suri d rumah dah hampir 15 tahun, kawan2 kak cabai biasanya org2 indon, kak2 yg seperti kak cabai je... ada la juga kawan2 yg bekerja tu tapi depa x berapa nk bersembang dgn org mcm kami ni.. maklumlah depa kalau cakap hal-hal duit bnyk2 cakap pasal bank2 loan2 pasal belajar ada phd la.. master la.. Kadang2 rasa tak padan nk duduk sembang dgn org keja2 ni...
Sejak kak cabai beli lappy ni, pasang broadband ni , hobi kak cabai dah kurang sikit. Syyy... hobi tido..Dok bersembang pula dengan kawan2 kt internet ni. Baguih sungguh no... ada kawan keja macam2. Depa semua kawan dengan kak cabai. Tak kurang juga ada yg keja macam kak cabai pun ada. Baguih la menatang internet ni... baguih sungguh.
Yang terbaru kak cabai boleh tanya ustaz noramin apa saja pasal agama. Kak cabai boleh tanya dayah pasal i.t. oooiii nak tau dayah tu pandai dlm i.t. pernah dapat anugerah tu... Ibu faheem pun mau juga kawan dgn kak cabai ni, seronok la ada ramai kawan. Ada juga hak dok kat jauh sikit tu norgadis, kak cabai suka p blog hang. Apih, dok tanya kak cabai apa makna CABAI? La ni tau dah la apa itu cabai kan Apih...Ramai lagi kawan kak cabai kat internet ni. Tu hak rocker tu dia suka dok mai terjah teratak kak cabai. Kadang2 tu risau juga takut teratak ku roboh.. Misdawia yg accident hari tu harap dah ok.
IK pun selalu dok hantar emel. Haaa.. tengok tu bukan setakat org keja opis je yg kawan dgn kak cabai jutawan pun sudi gak jadi kawan kak cabai. Terharuuu.. sangt. Macam2 tip dia bagi semata2 nk tolong kak cabai buat biz kt internet ni. Ada lagi ramai kawan kak cabai, tapi yang sorang ni x boleh la tinggal nama dia Kasihart. Lappy ni pun dia tolong belikan... he..he..he.. Thanks. Tak pa la... panjang dah cerita ni, lain kali kita sembang lain.. Oh ya... ada sorang lagi zulkbo, tulih p la nama hang tang ni.. Daa...


9 comments:

ahmad humairi said...

salam perkenalan maya.....

zulkbo said...

salam kak cabai..
lama tak bukak entri baru nor?
sibuk ngan lappy baru ropernya
he he..welcome back sis..!

kak cabai said...

Ahmad Humairi, salam kenal juga dari kak cabai. dapat lagi kawan baru.
Zulkbo, kak cabai memang sibuk dgn lappy baru ni, bukannya apa baru dok belajar nak tekan mana, apa benda ni itu ini semua nk kena tau. Dok tengah belajar zul oiii...

cikkiah said...

wah...hebat kak cabai...terosakan kak cabai! hhehe ;)

Amirah Rashid said...

kawan mmg ramai. cinta biar satu. hehehe :D

kak cabai said...

aminah rashid, mmng betoi.. cinta pd yg SATU...

Lin Creshk said...

bagus..bagus.. wa slalu akan sokong kak cabai
http://cicaktonjeng.blogspot.com/

Khadijah Zek said...

suri rumah zaman moden...

Faheem Jr said...

salam kak cabai,patut la tergerak hati nak mengklik blog ni..rupanya ada sebut2 nama ibu faheem :)