Wednesday, March 3, 2010

Makanan berempah mengundang bau badan..


Salam semua..kak cabai blogwalking awal pulak hari ni.. :-)
tengah hari ni ada yang nak makan kari kepala ikan ke? atau apa-apa saja makanan yang berempah.. Makanan berempah memang sedap dimakan.. terutama masakan kari, rendang, ayam goreng rempah dan sebagainya..
Tapi tahukah anda wahai penggemar makanan berempah... bau badan anda akan menjadi kuat dek kerana rempah yang anda makan setiap hari tu..
bukan tak boleh makan.. bolehhh... tapi janganlah makan selalu... agak-agak la sama yer..

Gambar hiasan

Yang ni pun gambar hiasan jugak.. tapi tengok la gambar ni, sungguh menyelerakan..
terliur kak cabai..

ingat jangan makan selalu... nanti badan berbau..

Anda rasa betul ke makan makanan berempah badan boleh berbau?..



6 comments:

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

betul²...kurangkn sket mkn mknan berempah ^^

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

ooo..baru tau makanan berempah mengundang bau bdan..hhuhu..terima kasih

kak cabai said...

snow... ada betulnya.. hari-hari makan kari badan bau kari kari..

kak cabai said...

cik aida.. suka makn makanan brempah ke.. jangan makan hari-hari yer.. rempah kat spa okey la..dapat urut hari2 pun tak pa... kak cabai pun suka..

Amirah Rashid said...

erm, maybe betul
tgk la
rempah tu sndiri dh kuat bau dye :D

telagaburuk said...

hehe sekali dia pakai minyak wangi bau rempah pulak...layan..hehe