Friday, March 5, 2010

kak cabai dan teratak


Salam semua..
Selamat datang ke teratak yang tak berkunci.. ya tak berkunci!! sesiapa pun boleh masuk. Masuk melalui link.. link klik klik.. hahaha... kak cabai dah merepek di petang jumaat yang indah..

dan

sekali lagi kak cabai mendecokan teratak kak cabai.. harap kekal lamalah hendaknya. Merah hijau tetap ada, macam cabai hidup, ada merah.. ada hijau. Tapi di sini tak ada pulak cabai hijau tu... alamak lupa nak petik.. dalam lesung batu tu pun tak ada cabai hijau.. o..ooo...

Harap semua tetamu yang datang ke teratak ini tak akan jemu dengan celoteh kak cabai yang bermata besar dan bermulut merah ang ang ni....
Tinggalkan komen yang membina. Tak kisahlah kalu nak komen di cbox atau ruangan komen n3.. pasti kak cabai hargai dan rasa gembira dengan kehadiran anda...

Rasa-rasa teratak kak cabai ni O'K ke K'O?


4 comments:

YucIkA said...

nice..i like it =)

Cikgu Yang Azmah said...

Salam !! Best..

Amirah Rashid said...

OK! :)

zulkbo said...

salam..
mesti banyak cerita di blog nie
almaklum "cabai"..he he..
jangan "cabai"kan saya kak..larikkk