Tuesday, February 23, 2010

Bunga pegang untuk ratu



Semalam entry kak cabai berkisar tentang sepatu ratu.. hari ni kak cabai nak lakarkan tentang bunga pegang... kak cabai suka pada sesuatu yang cantik, menarik dan tertarik.. hahaha
bunga pegang ni pun penting untuk ratu sehari..kalau dulu-dulu orang kahwin tak pegang apa-apa pun.. hanya berjalan ikut mak andam..mak andam pulak mak andam otai..hahaha marah mak andam kak cabai..
Sekarang ni dah moden..pengantin dah tak malu-malu lagi dah... siap posing sana sini depan pelamin macam-macam gaya ada... bunga pegang pulak macam-macam style ada.. kenapa la zaman kak cabai tak ada semua-semua ni... alahai... ruginya kak cabai tak leh nak posing dengan bunga pegang.. tapi pelamin kak cabai cantik jugak tau... hahaha
kalau nak letak gambar kak cabai masa kahwin kat sini.. malu la kak cabai.. sebab kak cabai terlalu vogue!! :-p
Baru-baru ni kak cabai sempat google bunga pegang yang indah sungguh gubahannya di mata kak cabai.. mari kita cuci mata..






yang ni pelik sikit tapi unik..siap ada sesungut lagi..




kalau nak tengok lagi boleh singgah di
www.brides.com



2 comments:

Sarah Zulkefli said...

cantek

KASIH said...

saya suka pix no 2 tu kak cabai.. cantik!!